28 de noviembre de 2007

O VICE PRESIDENTE DA XUNTA DE GALIZA, ANXO QUINTANA, ABRE UNHA CANLE DIREITA DE COMUNICACION COA XENTE



Daréivos a benvida como vos merecedes. Nada de escatimar en gastos. Que sexa algo pola porta grande como é o espazo da rede internauta.

Unha enorme alfombra vermella até chegar a esta fiestra, como as das grandes ocasións. Unha iluminación das que producen a sensación de estar no medio dun arco iris. E o mellor cava das bodegas catalanas para recibirvos nesta nova casa, a do meu blog.

Xa que de momentos especiais falamos, quixera expresar en voz alta dixital un desexo particular. O de poder lograr unha comunicación xovial, desenfadada, informal, directa e fóra de complexos. Lonxe dos xestos acartoados e desprovista de rixideces. Como é internet onde os formalismos sobran e os accesos son doados, sen curvas, nun sentido e con todas as facilidades do mundo. Así quero que sexa a miña nova casa virtual, onde compartiréi con vós as miñas andainas, os meus pensamentos, as miñas opinións, e algunhas das miñas vivencias do día a día. Nada que temer, este foro non está para os discursos senón para a conversa tranquila.

Agardo correspondencia vosa, teño un email aos que vos poderedes dirixir e contarme o que queirades. Preguntar, suxerir, criticar, o que se vos ocorra. Para iso estou. Ademáis, espero receptividade porque non gosto nada de falar eu só.